Friday, January 9, 2009

!!को होली उनी!!


glitter-graphics.com
हरेक रात सपनिमा आउछिन उनी घरी-धरी
थाहै छैन मलाई यहाँ को होलीन तिनी ?
घुम्दै जान्छु बगैचामा कल्पनामा रम्दै
आउछिन उनी मुस्कुराउदै काउकुत्ती लाउदै
थाहै छैन मलाई यहाँ को होलीन उनी
जिस्काइ रन्छिन सधै मलाई नानाथरी भन्दै
बोली पनि कती मिठो कोएलीको जस्तो
सधा भरी मेरो कानमा गुन्जिरहोस् जस्तो!
एकै बचन् मोठो बोल्दा पारी मलाई लठ्ठै
को होली जिस्काइ रहने पर बाट मलाई
बोल्दिनन उनी म ..भनेर सोधौ अब कसलाई?
अन्धधुन्द कालो बादल सरि भएको छ मलाइ
चैत्र मासको बतास सरि कता बाट आइन उनी?
नदेख्दा उनको तस्बिर,
सुन्न नपाउदा उनको मधुर बोली
लाग्छ मलाई खट्पट्टी, छट्पट्टी पानी बिनाको माछा सरि
था'छैन मलाई, को हुन तिनी? त्यस्तो मोहनि रुपी !
त्यसैले गर्छु घरी घरी कल उनलाई
डर लाग्छ गाली कतै गर्छिन कि भनी
कृपया माफि गरहै मलाई, एक अन्जान सम्झी
बुझने प्रयास गरहै मेरो मनलाई, एक मित्रता बनी!

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

प्रिय पाठक मित्रहरु तपाईंहरुले मेरो ब्लगलाई ब्राउज गरिदिनुभएकोमा धन्यवाद ! र लेख रचनाहरु को अध्यायन पछी कृपया कमेन्टपनी लेखी दिनुहोला तपाईंहरुको सल्लाह र सुझपनै मेरो सफलताको प्रतिक हुने छ । तर प्रतिकृया लेख्दा शिर्सक सँग सम्बन्धित प्रतिकृया लेख्नु होला । कृपया जताभाबी अपच शब्दको प्रयोग नगरिदिनुहोला । धन्यवाद ! धन्यवाद !! धन्यवाद !!!