Saturday, January 3, 2009

नेपाल आमालाई चिठ्ठी

आमा म आज धेरै खुसि छु! र दुखी पनि!
अचानक सपनासरी भेटे थे, तिम्री एक छोरी
त्यो पनि सात समुन्द्र पारी, बैदेशिक भुमिमा
उनी मलाई देखेर धेरै खुशी भयीन, म पनि
तर उनी एक बखत रुन्दै थियिन आमा
जिन्दगीका पिडाहरु सम्झेर
कथिरहेकि थियिन आफ्नो बैदेशिक ब्यथा
भक्काने श्वरमा मलाई आफ्नै सम्झेर
कर्म मेरो कस्तो रहेछ ? सधा पराइ हुनुपर्ने
नेपाली दाजुभाइ भनी नजिकिन खोज्यो
उनिहरुकै मुखबाट नानाथरी सुन्नु पर्ने
हे आमा कुन दिनमा मलाई जन्म दियौ ?
जीवन भरी आशु पिलायौ !
सुख'को अनुभुती भएना कहिले
तिम्रो काखमा रम्दा पनि
सुख पाउने झिनो आसमा, आए तिम्लाई लत्याइ कन
सात समुन्द्र पारी, केही पाईन्छकी भनी?
तर,नयाँ मान्छे ,नयाँ भाषा , अर्कै एउटा संसारमा
हुन्न रहेछ कोही यहाँ, आफ्नो भन्ने बिदेश'मा
आफ्नो पनि पराइ हुन्छन, बिदेशमा मेरी आमा
विश्वाश गर्‍यो कसैलाई भने
सुन्नु पर्छ नानाथरी, दिन!रात सेल फोन'मा
साह्रै दु:ख रहेछ आमा!
इज्यत बच्चाउन पनि, बैदेशिक भुमिमा
भन्दै - भन्दै, रुन्दै छिन् आमा तिम्रो छोरी
बैदेशिक भुमिमा, मैले केही गर्न सकिन
तिम्री छोरीकी लागी भनी
केबल बगिरहेको आशु पुछ्न खोजे, सान्तावनाको लागि
अरु केही गर्न सकिन !!

डि बि लुङ्खिम
दोहा कतार

1 comment:

  1. Anonymous23/1/09 16:19

    ramro lagyo je hos tapain le lekheko kabita keep it up yaar

    ReplyDelete

प्रिय पाठक मित्रहरु तपाईंहरुले मेरो ब्लगलाई ब्राउज गरिदिनुभएकोमा धन्यवाद ! र लेख रचनाहरु को अध्यायन पछी कृपया कमेन्टपनी लेखी दिनुहोला तपाईंहरुको सल्लाह र सुझपनै मेरो सफलताको प्रतिक हुने छ । तर प्रतिकृया लेख्दा शिर्सक सँग सम्बन्धित प्रतिकृया लेख्नु होला । कृपया जताभाबी अपच शब्दको प्रयोग नगरिदिनुहोला । धन्यवाद ! धन्यवाद !! धन्यवाद !!!