Monday, August 20, 2007

!!केबल उनिलाई.....!!


भनौ म कसरी मनको चाह, प्रियत्मा तिमीलाई
देखि रहन्छु हर रात सपनीमा, प्रियत्मा तिमीलाई

जति बोल्यो बोलाउ लाग्ने, मोहनी पो हौ की
भेटे मैले पहिलो साथी, जिवनमा तिमलाई

जति सुन्यो सुनौ लाग्ने, कोयलीझै तिम्रो बोली
जति बोले हासे पनि बोलेकोनै छैन जस्तो, हृदयमा मलाई

कसरी सम्मालौ चन्चले यो मन, पागल भइने हो की
सोनामिझै भयो यो मन भेटे पछि, नेटमा तिमलाई

माया गर्छु भन्दा तिमलाई, गाली गर्ने हौ की
थाहा भए सबै कुरा गर्छौ होली, घृणा मलाई

गल्ती भए माया गर्न, सन्सारमा तिमलाई
माफी गर अन्जान सम्झी, हृदयमा मलाई !!






No comments:

Post a Comment

प्रिय पाठक मित्रहरु तपाईंहरुले मेरो ब्लगलाई ब्राउज गरिदिनुभएकोमा धन्यवाद ! र लेख रचनाहरु को अध्यायन पछी कृपया कमेन्टपनी लेखी दिनुहोला तपाईंहरुको सल्लाह र सुझपनै मेरो सफलताको प्रतिक हुने छ । तर प्रतिकृया लेख्दा शिर्सक सँग सम्बन्धित प्रतिकृया लेख्नु होला । कृपया जताभाबी अपच शब्दको प्रयोग नगरिदिनुहोला । धन्यवाद ! धन्यवाद !! धन्यवाद !!!